Lokalna medijska slika u Kragujevcu je veoma skromna, a stanovništvo koje je, uglavnom, u relativno poznim godinama, nekritičko prema informacijama koje dobija sa tradicionalnih medija, saglasni su građani koji su učestvovali u akciji ,,Medijski kolačići – gorke istine ili slatke laži” koju su na Đačkom trgu u ovom gradu organizovali Nacionalna koalicija za decentralizaciju i Istinomer uz podršku Otvorenih vrata za građane i građanke.
,,Osnovi demokratije su na tome da mi kao građani imamo pravo da se informišemo, a mi u Kragujevcu to nemamo jer uopšte nije legitiman samo jedan izvor informacija, samo jedan medij”, smatra Zorana koja kaže da se najčešće informiše putem nacionalnih medija jer tradicionalnih medija na lokalu gotovo da i nema. Njen sugrađanin dodaje da se kragujevački mediji ,,bave stvarima koje nisu bitne ni za zaposlenost u gradu ni za održavavnje ulica, kako javne službe obavljaju svoj posao već izveštavaju o nekim dešavanjima koja nisu aktuelna da bi se zamaglile narodu oči”.
Tokom ulične akcije Kragujevčanima su simbolično deljeni ,,medijski kolačići” na kojima su ispisane poruke ,,Laž se lako vari, ali mozak kvari”, ,,Ima li istina rok trajanja?”, ,,Šećer kvari zube, spinovanje kvari ljude”, ,,Ne gutajte informacije bez deklaracije”, ,,Nakljukani lažima, a gladni istine”, ,,Gorka istina ili slatka laž? Šta birate?”, ,,Ko vam je pojeo istinu”. Prolaznici su učestvovali i u Istinomerovom kvizu prepoznavanja lažnih vesti, a oko 50 Kragujevčana je svojim potpisom pružilo podršku borbi za objektivne medije i kvalitetno informisanje.
Nakon ulične akcije, Istinomer je u Kragujevcu održao debatu “Lokalni mediji – u službi građana ili vlasti?“ na kome su učestvovali novinarka “Res Publike” Marija Milošević, novinar portala “Pressek” Miroslav Čer i izvršna direktorka Fondacije “Slavko Ćuruvija” Ivana Stevanović. Oni su zaključili da Kragujevčani nisu dovoljno zainteresovani za problem finansiranja medija, kao i da je Kragujevac jedini grad u Srbiji koji u poslednje četiri godine nije izdvojio novac za sufinansiranje medijskih sadržaja.